商業管理
更新日期:
2019-01-22
You Did What?!: The Biggest Blunders Professionals Make
Kim Zoller
Career Press
Sep. 2015
128pp
書籍編號:
02-1474
已有電子文稿,歡迎索稿審閱!
● 內文簡介

哈佛大學職業指導局(Bureau of Vocational Guidance)進行一項調查──訪問上千名被解僱的員工,發現這些人被解僱的主要原因都是關於績效方面的問題,其次就是無法順利地和專業地與他人打交道。

在現今高度競爭的商業環境,讓自己與眾不同的地方在於思考和有計劃。你必須擁有出色的工作技能表現外,也要具備出眾的人際關係技巧。

這本書將提供你堅實的溝通方法,避免你在重要時刻出包。無論你已經是一名有經驗的行政人員,還是剛畢業的職場新鮮人,都能從本書中獲得足夠的準備,正確且有效地應付各種各樣商業情況。

 

● 作者簡介

Kim Zoller,Image Dynamics的主席和創辦人,這是一家成立23年,專門提供培訓和專業發展的公司。他曾與多位《財星》雜誌選為500強的公司的高級管理人員共事,也經常接受媒體訪問,如CNN、CNBC、《紐約時報》、《華盛頓郵報》和《富比士》等。

 

● 媒體報導

"This is a great book! Zoller and Preston give some great advice when it comes to setting yourself apart in business."──JJ Ramberg, host of MSNBC's Your Business and author of It's Your Business

"This book is so important that we use it in our Mattel Corporate University. Knowing how to handle business situations correctly can make or break a career. You Did What?! is the answer."──Ann Adams, director of management development, Mattel, Inc.

"The details in business do matter. This book is the foundation for building successful careers."──Carl Sewell, chairman, Sewell Automotive Companies, author of Customers for Life